Szczegóły dostawy poprzez Kuriera InPost

Dostawa zamówień jest realizowana przez firmę InPost (znaną z usługi Paczkomaty)
  • podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy "Kurier InPost" i wskazać adres dostawy. Za zamówienie zapłacisz w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą.
  • podczas realizacji zamówienia poinformujemy Cię (e-mail/SMS) o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia. Co istotne - Twoja paczka jest ubezpieczona!
  • możesz monitorować status przesyłki online na stronie internetowej:
           https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke
  • kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy).
  • przewidywany czas dostawy - następny dzień roboczy od daty jej nadania. Maksymalny czas dostawy to 3 dni.
  • Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy - przekazuje przesyłkę do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą InPost:
*koszt połączenia wg taryfy operatora

<<< sprawdź pozostałe formy dostawy zamówień

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ.
pixel